Z4ngr13f Weapon Spirit
Z4ngr13f, aka John, was busy pwning mobs in Sacred during a speedrun when lightning struck and he got sucked into the world of Ancaria. With the expertise of Z4ngr13f sealed into your weapon of choice, those Ashen troops stand no chance! This pack contains the exclusive Z4ngr13f Weapon Spirit.