WS - Lydden Hill, UK (Rallycross Track)
Lydden Hill, situated in Kent, England is the birthplace of Rallycross hosting the first ever Rallycross event in 1967, with Vic Elford taking the honours in a Porsche 911. Lydden Hill now traditionally hosts 2 rounds of the British Rallycross Championship along with the UK round of the GRC Rallycross Europe.