WRC Generations - Citroën C4 WRC 2010
Between 2007 and 2010, the Citroën C4 WRC won 36 out of the 56 WRC rallies it took part in. Utterly dominant during this period, Sébastien Loeb won 34 times for Citroën with the C4, and it was this same car that gave Sébastien Ogier, Loeb's successor, his first two WRC rally wins in 2010. With an unusual design for the era but extraordinary performance, this car was one of the most popular WRC rally cars.