World War Z – Marseille Episode DLC
A mega-swarm the size of which has never been seen before is sweeping its way along the French Riviera. Not even the survivor groups taking refuge in medieval fortresses along the coast are safe any longer, as one by one they are overwhelmed and consumed. A team of survivors stationed at Fort Saint-Nicolas in Marseille might be the entire region’s best and last hope to survive this onslaught.