WO4U: Series BGM Pack
A total of 10 pieces of BGM will be added. Enjoy listening to new BGM. ■Content "GO TIGHT" "CHIMES OF OMEGA" "SQUARED AIR" "COUNTERPLAY" "ORIENT SPECTRA" "FATAL STROKE" "WHO IS THE SAVIOUR?" "DECISIVE BATTLE!!" "FUSION!!!" "FIGHT WITH REAL SWORDS" ■How to use You can set BGM from camp by selecting "Gallery" - "Music", or by selecting a track from the pre-battle loading screen. This item is obtained with the purchase of WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition or WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Please be careful not to purchase the same content twice. This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.