WO4U: Legendary Costumes OROCHI Pack 4
Legendary costumes for original WARRIORS OROCHI officers will be added. Enjoy the new battle experience! ■Content Legendary Costumes for: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Joan of Arc, Achilles, and Perseus ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume". This item is obtained with the purchase of WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition or WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Please be careful not to purchase the same content twice. This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.