WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 2
Special costumes will be available for selection for the 15 characters under Other 2, with most based on their designs in the DYNASTY WARRIORS: Strikeforce or DYNASTY WARRIORS series.