Warface: Clutch — Rifleman Black Friday Pack
Get ready to dominate the battlefield with this exclusive pack tailored for Riflemen. Load up with Kredits, powerful gear, and a gold-tier weapon! Pack includes: ● 1500 Kredits ● 5000 parts ● Super VIP Booster (30 days) ● Golden SA Hellion Note: Available for a limited time during Black Friday. Boost your progress and enjoy exclusive rewards!