Warface: Clutch — Oberon White Pack
Oberon White's past is shrouded in mystery and uncertainty. Finding accurate intel about this powerful figure is a challenge. Every bit of information may as well be a shot in the dark… which is why we want to entrust you to make that shot! Get yourself the suit of the most powerful lore character of the game and decorate your profile with a coat of arms designed in a grim style perfectly fitting Mr. White. The pack includes: — Oberon White Suit, — DNA Charm, — "Transplants" stripe, — "Brain" mark, — "Surgery" badge.