Warface Clutch — Medic Black Friday Pack
Keep your team alive and dominate the battlefield with the Medic Bundle. Packed with gear and a golden shotgun. Pack includes: ● 1500 Kredits ● 5000 parts ● Super VIP Booster (30 days) ● Golden Benelli M2 SP Note: Available only during Black Friday. Perfect your support role with this powerful bundle.