Valkyria Revolution Scenario: The Ring of Contract
A tale of the pledge made between the emperor and the Valkyria—the one who commands, and the one who is commanded. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 9 of the game's main story.