Valkyria Revolution Scenario: The Formation of Vanargand
The true tale behind the formation of the Anti-Valkyria Squad, aka the Vanargand. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 1 of the game's main story.