Valkyria Revolution Scenario: Name of the Augmented Warrior
The tale of how a fallen prince was reborn as Grand General Maxim of the Ruzi Empire. After viewing the event, Maxim will be usable as a squad member. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after clearing the game's main story.