Valkyira Revolution Scenario: Hunger Pangs and Royal Pain
A tale of terror about the hunger that assaulted Ophelia on one peaceful day. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 1 of the game's main story.