Ultimate Pack
Kick off your journey in UFL with a Starter Pack! This bundle is designed to give new players a competitive edge right from the start. What's Included: Skin packs: Make your squad stronger and more unique from the outset Reputation Boost: Add more high-rated players to your squad XP Boosts: Accelerate your progress with XP boosts that help you level up faster and unlock more content In-Game Currency: Receive a bonus of in-game currency to spend on skin packs, upgrades, or customization options Why Choose the Starter Pack? Instant Team Building: Start with a solid team and climb the ranks faster Enhanced Gameplay: Enjoy the benefits of upgraded skins and boosts that give you advantages Ultimate Pack includes numerous advantages: 30-day Premium (XP & CP) 30 match RP boost Grand Skin Pack Unique Skin Pack Super Skin Pack СP 50 000 000 in-game currency LP 1050 in-game currency Get ready to the max!