Tribes of Midgard 2200 Platinum Coins
Platinum Coins are Tribes of Midgard's in-game currency that helps you to take on Ragnarök in style. Use this currency in the in-game Shop for Cosmetic items like armor, pets, weapons and unique hair dyes. This pack will give you 2,000 Platinum Coins plus 200 bonus coins for a total of 2,200 coins. Tribes of Midgard base game is required. Platinum Coins are limited by user-account and are platform-locked.