This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. For the full experience, we recommend you own Train Sim World 5: West Coast Main Line: London Euston - Milton Keynes which is available as a separate purchase. Bolster your freight formations on UK routes with the HKA Bogie Hopper Wagon in Train Sim World 5. Originally built as JMA wagons in 1995, the classification was changed to HKA in 2009 to mark their change from being coal wagons to aggregate wagons. The entire fleet of HKA wagons operates on the aggregate flows of DB Cargo UK, and many of them operate in fittingly red DB colours. However, as many as a third of the wagons still retain the weathered tones of National Power, their initial and long-defunct owner. These wagons can be used with the Class 66 from WCML, or with any other Class 66 you own, using Free Roam and Formation Designer.