The Whispered Dreams Side Quest Pack
Unlock exciting side cases that expand the world of The Awakened beyond the main adventure. Enjoy new stories, mysteries, and investigations, sure to satisfy your hunger for more detective work. You will need all of your investigative skills to unravel these baffling mysteries, and uncover the extraordinary truths behind them. DLC includes the following quests: A perfect complement to the thrilling main narrative, the Whispered Dreams Side Quest Pack adds six additional cases to The Awakened. The Haunted House The Other Gods The Dreams Of Children The Silver Tide The Frogs In The Walls The Doomed Folk This DLC also includes The Detective's Wardrobe cosmetic set with the following items: Plague Doctor Suit + Mask Stylish Suit Purple Waistcoat Magician's Hat Vogel's Glasses Watson's Stylish Suit A perfect complement to the thrilling main narrative, the Whispered Dreams Side Quest Pack adds six additional cases to The Awakened.