The Texas Chain Saw Massacre - Victim Summertime Outfit Pack
Beat the Texas heat while making sure to avoid getting beaten by the Family in these summertime outfits! This DLC pack gives each Victim one brand new themed outfit. Stay cool and alive! Also available as part of Content Pass.