The Incredibles
Step into the boots of the Incredibles and dive mask first into a Supers playground! Suit up and play together as Mr. & Mrs. Incredible, Frozone, Violet & Dash to save Municiberg with their incredible powers. Explore the city, bring down the Omnidroid, battle The Underminer and stop Screenslaver's hypnotic schemes. Defeat them all to make Supers legal again!