The Catch: Carp & Coarse - Jezioro Bestii
Jezioro Bestii Your favourite venue is back, but now packed with visual enhancements and new gameplay features. The existing stock has grown to epic weights creating a whole new angling experience. This is truly the best of Jezioro Bestii! Found in the mountains of Poland is an 18-acre lake that is a closely guarded secret by those that visit. A spectacular venue containing fish that should be on every anglers’ wish list. Containing 17 different species of fish, this time including chub, eels and barbel, the venue suits every type of Boss Fish hunter but it’s the predator fish that really stand out. Locate record breaking zander that weigh 25lb, pike of over 50lb and catfish up to 120lb. That is not all though, whilst spinning for predators, you can also set your traps for carp to 50lb or float fish for barbel to a colossal 22lb. With 25 new Boss Fish to hunt and catch, 6 events and mastery challenges with the reward of an underwater scene, can you tame the lake of the beasts?