NaconRacing & flyingSimulationOther
The Streets Silver pack for Test Drive Unlimited Solar Crown includes the following content: - Land Rover Range Rover Sport SVR* - Mercedes-Benz SLS AMG** - Lord of the Streets outfit for your avatar - Streets sticker pack for customizing your cars, compatible with all cars in your garage * The Land Rover Range Rover Sport SVR automatically unlocks in your garage once you reach level 12. ** The Mercedes-Benz SLS AMG automatically unlocks in your garage when you reach level 20.