Tales from the Borderlands - Season Pass (Episodes 2-5)
Requires purchase of Tales from the Borderlands - Episode 1: Zer0 Sum; not included in Season Pass. PLEASE NOTE: If you purchased the Season Pass, you will have access to Episodes 2-5 when they are released. Additionally, if you purchased the Telltale Games Collection bundle, do not repurchase this Season Pass. You will have access to Episodes 2-5 when they are released. Buy the Tales from the Borderlands SEASON PASS for the best value on remaining episodes (Episodes 2-5 to be released periodically) in the five part game series once available to download. All Season Pass content will be available by Summer 2015. If you purchase this Season Pass, all future Season Pass content will be accessible in-game once available. Do not download from the Xbox Games Store, or you will be charged twice. Set on the unforgiving world of Pandora after the events seen in Borderlands 2, this is a story full of Borderlands’ trademark humor, following two adventurers on their quest for greatness. You’ll play as Rhys, a Hyperion ‘suit’ with dreams of being the next Handsome Jack, and Fiona, a Pandoran con artist looking to score her biggest ever swindle. Thrown together as unwilling partners in an adventure to recover cash they both think is theirs, their journey will take you on a wild ride where gangsters, bandit lords, and Vault Hunters are just some of the obstacles you’ll encounter.