Find out what encounters and battles await you in the harsh, bitter cold of the snowy plains of GGO in this giant expansion, Dissonance of the Nexus! - Features an all-new story that takes place after the main game. - In response to popular demand, Yuna, Eiji, Sachi, and Seven join the fight as new characters! - A new snow area has been added as the backdrop for the story. - A new party function has been added to offline Hero Quests. - Rocket launchers can now be dual-wielded for double the destruction! Immerse yourself in the world of FATAL BULLET and discover even more new features, weapons, and skills!