SOUTH PARK: SNOW DAY! Bear-Serker Pack
Bear-serker Cosmetics Pack Intimidate your enemies with this grizzly warrior costume. Look ripped and sweet with a kid-drawn six pack, facial tattoos, and vicious bear helmet. It’s the perfect outfit to show everyone you are here to pillage and burn!