South Central Map Expansion
Get tons more streets to race in with the free South Central Map Expansion which expands Midnight Club: Los Angeles by one third, adding four new neighborhoods to make up the iconic district of South Central.Download the South Central Map Expansion to race online with friends who have the South Central Premium Upgrade or for single-player offline cruising.The South Central Map Expansion features real world L.A. landmarks such as Exposition Park, the USC campus, Shrine Auditorium, Crenshaw Plaza, and the L.A. Memorial Coliseum.