Soul Hackers 2 - Bonus Demon Pack
Grants access to eight powerful bonus demons: - Tzitzimitl - Anahita - Armaiti - Zaou-Gongen - Nemissa - Mara - Masakado - Satan You can fuse bonus demons at the Goumaden. They can also be summoned from the Demon Compendium, with no in-game charge for the first summoning.