Skyforge Battle Royale: Phoenix Squad Pack
This Pack contains: - Night Hunter: leader of the mysterious cult of night drawing their powers from the darkness; - Devourer: victim of alien invasions who failed to restrain their bloodlust; - Faceless: mysterious and secretive master of quick killing able to turn completely invisible; - Android: successful experiment in the use of cybernetic implants performed by Flavius’s laboratory; - Filibuster: captain of a pirate graviglider and treasure hunter who requires a stiff drink now and then; - Hacker: master of systems and networks who merged their personality with virtual reality; - Legend Wings; - Lifetaker Weapon Set.