Skullgirls: Marie
She lived long enough to become a villain, but died to become a hero: at long last MARIE joins the Skullgirls cast! Once a formidable Skullgirl, Marie is back on the battlefield with a host of undead and her trusty vacuum - only now she fights against the evil she embodied. - A thorough dusting: Brush away the cobwebs of Marie's stage, the long-abandoned Hilgard Castle. - It's your funeral: Look your best in 29 palettes designed exclusively for Marie. - A maid, an orphan, and a gigan walk into a bar: Right your wrongs with a little help from your friends in Marie's Story Mode. - Rest in pieces: Effortlessly annihilate your enemies with training from Marie's Character Tutorials.