Shadow of the Tomb Raider - Weapon: Umbrage 3-80
Obtain the Umbrage 3-80 rifle for Shadow of the Tomb Raider. Its suppressed fire gives your enemy a fatal case of lead poisoning, while allies nearby remain none the wiser.