Shadaloo Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for M.Bison, Sagat, Vega, Balrog, and Seth. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.