Set of Akenash
Enhance your gaming experience in Styx: Shards of Darkness! The Akenash Set DLC gives you access to the iconic Akenash Outfit and the Akenash Dagger. The Akenash Outfit - Here's the one-and-only, classic outfit from Styx's first adventure! Whenever Styx summons a clone, its duration before disappearing is increased. The Dagger of Akenash - Styx's first dagger. Old yet sturdy, this rusty blade was dragged through miles of infested marshes. This caused it to be covered in all manner of deadly acid. Anyone killed with the Dagger of Akenash will dissolve instantly.