Raid: Shadow Legends
The realm of Teleria is under a shadow cast by the Dark Lord, Siroth. You are a summoner recruited by Teleria’s immortal guardian – the Arbiter – to foil his schemes. Encounter an expansive range of strategy, 10 PvE and PvP gameplay modes, peerless character skill customization, and explosive clan-centered cooperative play. Join players from across the world and stamp your name among the heroes of Teleria. Intense PvP Arena Brawl with other players in fierce Arena battles! Dominate your competition, climb Tiers, and earn valuable rewards in both live and asynchronous PvP battles. Soar up the rankings to earn better loot and the respect of your enemies. 850+ Champions Victory awaits those who can rally the right Champions. Approach Orcs, Undead Hordes, and Lizardmen to unite as one. Secure the loyalty of Champions from 15 distinctive factions and stake your claim to honor. Epic Boss Battles Go up against fearsome bosses to earn loot, XP, and special Champion drops! Battle your way through the Fire Knight’s Castle, the Ice Golem’s Peak, the Spider’s Den, the Dragon’s Lair, and more. 1+ Million Builds Unlock a variety of Masteries and Blessings to build your team your way. Level up your Champions to complement each other and craft a strategy to make the best use of them. Set yourself apart from your rivals for victory! Exciting Clan Challenges Band together with fellow players in Clans and take on colossal challenges. Battle against titanic threats like the Hydra and collaborate to defend your Clan Fortress from attack in perilous Sieges! Deep Lore Immerse yourself in the dark fantasy world of Teleria by going through the 250+ Champion bios in the game. Then, spark your imagination by checking out our limited series - RAID: Call of the Arbiter.