PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse Digital Artbook
Features artwork and the game soundtrack The Digital Artbook features artwork and the soundtrack of “PROJECT ZERO: Mask of the Lunar Eclipse.” It can be accessed from the title screen.