Orcland Story
Gragon has taken the Orc Throne, corrupted Orcland and turned its Orcs into Grimmocs. Fight your way through the homeland of the Grimmocs and defeat the wrongful king Gragon. This pack contains 4 all-new missions set in the canyons of Orcland.