ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Speed-o'-Sound Sonic Outfit
This is an additional Prisoner Uniform outfit for Speed-o'-Sound Sonic. Note: In order to use the content, progress through the story and unlock Speed-o'-Sound Sonic. Character outfit can be selected before a battle.