ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Hellish Blizzard (Fur Coat)
This is an additional Fur Coat outfit for Hellish Blizzard. Note: In order to use the content, progress through the story and unlock Hellish Blizzard. Character outfit can be selected before a battle.