ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Law Costume
A DYNASTY WARRIORS 9 Cao Pi collaboration costume for the ONE PIECE character Trafalgar Law. The costume can be used in each mode after clearing the introductory scenario to Dramatic Log and unlocking Trafalgar Law as a playable character.