ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
A DYNASTY WARRIORS 9 Wang Yuanji collaboration costume for the ONE PIECE character Boa Hancock. The costume can be used in each mode after clearing the introductory scenario to Dramatic Log and unlocking Boa Hancock as a playable character.