Not For Broadcast: Bits of Your Life
From building our shelves to forming the cabinet, future Prime Minister Peter Clement has captured the heart of the nation. But just who is he, really? Welcome to “Bits of Your Life” Channel One’s favourite talk show is simple: We run heart-to-heart interviews with Peter’s friends and family. We show glimpses of his past as a charismatic TV host. We ask him some easy questions. But who wants to see the same old scripted fluff? Not you, and certainly not the audience! Take the Reins and Unleash the Chaos Throw the script out the window, bring out the guests in the completely wrong order, fluster the host to the point of tears and get those ratings skyrocketing! Meanwhile, you’ll be picking the camera angles, muting those cheeky expletives, dialing in your selected guests from the green room, and seamlessly weaving in ads to keep the show rolling and the audience glued to their seats. Multiple Endings, Secrets and Routes Use your notepad to track all the changes you make on each run and keep your eyes peeled for clues that reveal secret guest order combinations. Swapping around the guest lineup will unlock a mind-boggling ten unique endings, each a tantalizing - and often embarrassing - piece in the puzzle of Peter's life.