Noel's Outfit: Spacetime Guardian
A new outfit for Noel. This garb is said to be a gift of the goddess to those who fight to correct the anomalies of time.Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits will not be shown on characters during certain cutscenes and story sequences.