Tear up the streets of Redview County in the hottest cars from the “Need for Speed” movie. The Movie Bundle contains both cop and racer versions of the GTA Spano and the Lamborghini Sesto Elemento. Plus, the pack also has the Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition as a Cop and the Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S as a Racer. With these powerful machines from the movie, the open road has never been so enticing.