MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack A (2,450 crystals)
A pack containing 2,450 Hero Crystals. Hero Crystals are in-game currency that can be used to draw Roll Tickets and exchange items in the Shop in My Hero ULTRA RUMBLE.