Mukumuku Costume
Dress up as Forgotten Valley’s most huggably hairy resident! *This item will appear in your dresser once you have accepted it from the blue Deposit Box in front of your house. *Headwear can be equipped by selecting it as a hairstyle. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *No Mukumuku were harmed in the making of this outfit.