Male Survivor Costume: Leon S. Kennedy
This costume allows the male survivors (Tyrone, Samuel and Martin) to wear the outfit seen on rookie cop Leon S. Kennedy in Resident Evil 2 (2019). Costumes can be selected in the Customize menu. You need to restart the game in order to see the costumes.