Lightning: Requiem of the Goddess
This downloadable content features FINAL FANTASY XIII-2 spoilers. Completing the main game is recommended before playing.Get ready for a new episode in Valhalla! Complete Lightning's exciting story under certain conditions to unlock the fierce warrior cloaked in divine armor as a party member!To access this content, enter the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards) and select "Valhalla -??? AF-".