Knight Squad 2
Knight Squad 2 is a chaotic arcade multiplayer game for up to 8 players. Pick an eccentric knight and fight for glory with wacky weaponry. Triumph over your friends in a ridiculous amount of game modes, both locally and online. PREPARE TO ENJOY ... Local and online cross-platform multiplayer - Gather friends and/or challenge complete strangers no matter what platforms they choose to play on. A ridiculous amount of game modes - Brawl in a battle royale, capture the Grail, push the payload, hunt for souls, become the Minion Master and much much more. Wacky weaponry - Arm your knight with weapons from the Middle Ages such as the noble bow, the exotic boomerang or the sneaky proximity mines. Customizable gameplay - Turn up the chaos by enabling the slippery floor, the exploding corpses or changing the starter weapons and upgrades.