Justice League Dark
To play this content mode your character must be level 30 and have a minimum Combat Rating of 253. An otherworldly daemonic entity looms over Gotham City, threatening to devour all of existence. Join John Constantine, Zatanna, Shazam and a cabal of powerful magic-users to fight back the Devourer! Journey to iconic magical locations including Shazam's Rock of Eternity and A.R.G.U.S.' fabled Black Room in search of artifacts powerful enough to fight the daemonic threat. With artifacts in hand, delve into the House of Mystery and Klarion the Witch-Boy's home of Limbo Town. It's up to you to stop this ancient magic before it's too late! Justice League Dark features permanent access to the Chaotic Gotham Zone with daily and weekly missions, a 2-player Duo, a 4-player Alert, and two 8-Player Raids, in Normal and Elite mode versions! Earn new feats, discover new collections, and fight for new high-level gear inspired by the Etrigan! Justice League Dark is free to access for Members.