Insurgency: Sandstorm - Urban Warden Gear Set
Become a tactical knight and maintain order with the Urban Warden Gear Set for the Security team. Contains four cosmetic gear pieces: - Net with Helmet - Chainmail Top with Padding - Chainmail Bottom with Padding - Chainmail Gloves These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.