Insurgency: Sandstorm - Red Dark Weapon Skin Set
Hunt the unwary in style with the Red Dark Weapon Skin Set. These skins can be equipped in the Loadout menu on both Insurgent and Security teams where available: - Pistol - M9 - Assault Rifle - AS Val - Shotgun - TOZ-194 - Assault Rifle - AKM - Battle Rifle - FAL - Sniper Rifle - SVD These items are unlocked in-game immediately upon purchase. They can be equipped in-game in the Loadout menu under each weapon’s “Aesthetic” upgrade category. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.